Magia runiczna zniknęła z tego świata. Jednak jest sposób na opanowanie jej bez run. Wystarczy znaleźć jakiegoś nauczyciela bądź poprosić boga w kapliczce. Ta druga opcja rzadko skutkuje. Zacznę może od plusów przynależności do danej gildii
Nowicjusz: Magia Innosa jest trochę bardziej efektywniejsza
Mag ognia: Mało kto potrafi się posługiwać magią Innosa jak ty
Mag wody: Magia Adanosa staje się dużo bardziej efektywniejsza
Goniec leśny: Czas przemiany w dane zwierze wydłuża się o kilka minut. W dodatku trochę lepiej odnajdujemy się w magi Adanosa
Druid: Czas przemiany wydłuża się o kilkanaście minut. Oraz jesteśmy w miarę dobrzy w magii Adanosa.
Nekromanta: Magia Beliara nie stanowi dla nas najmniejszego problemu.
Magia Adanosa:
Przywołanie zwierząt
Opis:Gracz wysyła na wybrany cel okoliczne zwierzęta
Wymagana: Magia I poziom, Wiedza I poziom, 19 inteligencji
Nauka: 5PN
Telekineza
Opis:Możemy poruszać wybranym przedmiotem na różne sposoby
Wymagania: Magia I poziom, Wiedza I poziom, 21 inteligencji
Nauka: 5PN
Oswojenie - Gońce leśni i Druidzi również się w tym specjalizują
Opis:Wybr
Wybrane zwierzęta będą ci służyć
Wymagania: Magia II poziom, Wiedza I poziom, 24 inteligencji
Nauka 5PN
Gońcy leśni i Druidzi: Wystarczy znaleźć nauczyciela
Przywołanie Goblina - Gońce leśni i Druidzi również się w tym specjalizują
Opis:Gracz przywołuje sobie małego pomocnika
Wymagania: Magia II poziom, Wiedza I poziom 25 inteligencji
Nauka:10PN
Gońcy i Druidzi: 5PN
Lodowa lanca
Opis: Atak ofensywny, dość mocny lodowy bicz
Wymagania: Magia II poziom, Wiedza II poziom 30 inteligencji
Nauka:10 PN
Forma zwierzęca - W tym również specjalizują się Gońcy leśni i Druidzi.
Opis: Gracz zmienia się w wybrany cel. Czas trwania jest uzależniony od siły zwierzęcia i prastarej wiedzy bohatera.
Wymagania: Magia II poziom, Wiedza II poziom 36 inteligencji
Nauka: 10 PN
Gońcy i Druidzi: 5PN
Sen
Opis: Cel słodko śpi... Czas trwania zależny od siły celu oraz mocy magicznej bohatera
Wymagania: Magia II poziom, Wiedza II poziom 45 inteligencji
Nauka:10PN
Fala mrozu
Opis:Gracz wywołuje rozchodzącą się falę mrozu, która rani i zamraża przeciwników.
Wymagania: Magia III poziom, Wiedza II poziom 49 inteligencji
Nauka:10PN
Eksplozja lodu
Opis:Bohater zasypuje wrogów gradem ostrych pocisków z lodu.
Wymagania: Magia III poziom, Wiedza II poziom 51 inteligencji
Nauka:15PN
Przywołanie golema
Opis:Po stronie gracza staje golem, który będzie wraz z nim walczył
Wymagania: Magia III poziom, Wiedza II poziom 57 inteligencji
Nauka:15PN
Otwieranie zamków
Opis: Czar otwiera wszystkie drzwi i zamki ( chyba że są zaczarowane.)
Wymagania: Magia III poziom, Wiedza II poziom 58 inteligencji
Nauka:15 PN
Bąbel czasowy
Opis: W obrębie stworzonego bąbla czas płynie znacznie wolniej
Wymagania: Magia III poziom, Wiedza III poziom 60 inteligencji
Nauka: 20PN
Magia Innosa:
Światło
Opis: Rozświetla ciemność
Wymagania: Wiedza I poziom 15 inteligencji
Nauka: Za darmo, wystarczy znaleźć nauczyciela
Offline